До 8 березня залишилися лічені дні усі в метушні шукають квіти і подарунки, дізнаємось вподобання любих жінок, пишуть найтепліші побажання. Компанія «Формат» вже встигла привітати своїх співробітниць з цим весняним святом.

«Любі жінки, можна точно сказати, що ринок інтернету і телебачення розвиваються саме завдяки Вам, Вашому таланту, працьовитості та наполегливості. Ви займаєте абсолютно різні позиції: операторів, менеджерів, бухгалтерів, економістів, юристів, маркетологів, керівників підрозділів. А вдома стаєте глядачами і користувачами інтернету. Вас об'єднує материнська любов до нашої компанії і її клієнтів. Саме в Ваших очах ми черпаємо сили, ви з нами в хвилини напруженої боротьби і миті перемог, ви - дбайливі руки, які нас направляють і оберігають», - привітав від імені всієї компанії директор першого гігабітного провайдеру «Формат» Андрій Андрейко.

Всі наші співробітниці отримали приємні подарунки і навіть сюрприз.

А у самих жінок ми вирішили розпитати про їх щоденні вершини і важливі дрібниці, про улюблені книги та фільми, про те, що їх надихає і засмучує кожен день і про поради всім-всім-всім.

Невеликий бліц від чарівних співробітниць компанії «Формат», які щодня відповідають на сотні питань маріупольців, десятки раз бажають усім гарного дня і віддають роботі частинку своєї теплоти.

 

Жіноча / нежіноча робота?

Олена, заступник начальника відділу продажів і обслуговування клієнтів: «Складно говорити про це в нинішніх умовах розвитку технологій і гендерних питань. Скажу так - не ділиться за статевою ознакою».

Катерина, спеціаліст центру продажів і обслуговування абонентів: «Я вважаю, що робота ділиться на жіночу і нежіночу».

Ксенія, фахівець центру продажів і обслуговування абонентів: «Головне, що робота підходить і подобається»

Що дістає за тиждень?

Олена, заступник начальника відділу продажів і обслуговування клієнтів: «Необхідність носити маску. Навіть факт того, що ми усі строго дотримуємося правил і носимо маски, а хтось до цього ставиться халатно».

Катерина, спеціаліст центру продажів і обслуговування абонентів: «Складно сказати. У сукупності дрібних неприємностей за підсумком може бути поганий настрій на всі вихідні. Але я намагаюся не думати про це і в усьому шукати позитив».

Ксенія, фахівець центру продажів і обслуговування абонентів: «Бувають різні ситуації, але найбільше несправедливість. В усьому".

Заняття, яке надихає?

Олена, заступник начальника відділу продажів і обслуговування клієнтів: «Прогулянки на свіжому повітрі, вилазки в ліс або до моря з сім'єю».

Катерина, спеціаліст центру продажів і обслуговування абонентів: «Час, проведений з родиною безцінний. Для мене це справжнє натхнення».

Ксенія, фахівець центру продажів і обслуговування абонентів: «Читання: корисні книги, з яких можна багато чого почерпнути. Мотиваційні бесіди з колегами в компанії «Формат».

Три додатки, якими найчастіше користуєтесь?

Олена, заступник начальника відділу продажів і обслуговування клієнтів: «Інстаграм, Фейсбук, Формат 24»

Катерина, спеціаліст центру продажів і обслуговування абонентів: «Телеграм, Інстаграм, Format Player».

Ксенія, фахівець центру продажів і обслуговування абонентів: «Інстаграм, Вайбер, Телеграм»

Що почитати і подивитися?

Олена, заступник начальника відділу продажів і обслуговування клієнтів: «Статті, новини, книги іноземними мовами. «Парфумер». «Мемуари гейші». «Романи Дафни Дюморє», Пола Хопкынса. З фільмів раджу «Століття Адалін».До 8 березня залишилися лічені дні усі в метушні шукають квіти і подарунки, дізнаємось вподобання любих жінок, пишуть найтепліші побажання. Компанія «Формат» вже встигла привітати своїх співробітниць з цим весняним святом.

«Любі жінки, можна точно сказати, що ринок інтернету і телебачення розвиваються саме завдяки Вам, Вашому таланту, працьовитості та наполегливості. Ви займаєте абсолютно різні позиції: операторів, менеджерів, бухгалтерів, економістів, юристів, маркетологів, керівників підрозділів. А вдома стаєте глядачами і користувачами інтернету. Вас об'єднує материнська любов до нашої компанії і її клієнтів. Саме в Ваших очах ми черпаємо сили, ви з нами в хвилини напруженої боротьби і миті перемог, ви - дбайливі руки, які нас направляють і оберігають», - привітав від імені всієї компанії директор першого гігабітного провайдеру «Формат» Андрій Андрейко.

Всі наші співробітниці отримали приємні подарунки і навіть сюрприз.

А у самих жінок ми вирішили розпитати про їх щоденні вершини і важливі дрібниці, про улюблені книги та фільми, про те, що їх надихає і засмучує кожен день і про поради всім-всім-всім.

Невеликий бліц від чарівних співробітниць компанії «Формат», які щодня відповідають на сотні питань маріупольців, десятки раз бажають усім гарного дня і віддають роботі частинку своєї теплоти.

 

Жіноча / нежіноча робота?

Олена, заступник начальника відділу продажів і обслуговування клієнтів: «Складно говорити про це в нинішніх умовах розвитку технологій і гендерних питань. Скажу так - не ділиться за статевою ознакою».

Катерина, спеціаліст центру продажів і обслуговування абонентів: «Я вважаю, що робота ділиться на жіночу і нежіночу».

Ксенія, фахівець центру продажів і обслуговування абонентів: «Головне, що робота підходить і подобається»

Що дістає за тиждень?

Олена, заступник начальника відділу продажів і обслуговування клієнтів: «Необхідність носити маску. Навіть факт того, що ми усі строго дотримуємося правил і носимо маски, а хтось до цього ставиться халатно».

Катерина, спеціаліст центру продажів і обслуговування абонентів: «Складно сказати. У сукупності дрібних неприємностей за підсумком може бути поганий настрій на всі вихідні. Але я намагаюся не думати про це і в усьому шукати позитив».

Ксенія, фахівець центру продажів і обслуговування абонентів: «Бувають різні ситуації, але найбільше несправедливість. В усьому".

Заняття, яке надихає?

Олена, заступник начальника відділу продажів і обслуговування клієнтів: «Прогулянки на свіжому повітрі, вилазки в ліс або до моря з сім'єю».

Катерина, спеціаліст центру продажів і обслуговування абонентів: «Час, проведений з родиною безцінний. Для мене це справжнє натхнення».

Ксенія, фахівець центру продажів і обслуговування абонентів: «Читання: корисні книги, з яких можна багато чого почерпнути. Мотиваційні бесіди з колегами в компанії «Формат».

Три додатки, якими найчастіше користуєтесь?

Олена, заступник начальника відділу продажів і обслуговування клієнтів: «Інстаграм, Фейсбук, Формат 24»

Катерина, спеціаліст центру продажів і обслуговування абонентів: «Телеграм, Інстаграм, Format Player».

Ксенія, фахівець центру продажів і обслуговування абонентів: «Інстаграм, Вайбер, Телеграм»

Що почитати і подивитися?

Олена, заступник начальника відділу продажів і обслуговування клієнтів: «Статті, новини, книги іноземними мовами. «Парфумер». «Мемуари гейші». «Романи Дафни Дюморє», Пола Хопкынса. З фільмів раджу «Століття Адалін».